Za kraj godine

Evo došao je kraj godine i ovom prilikom želim da zahvalim svima vama koji ste posetili ovaj blog što pišem. Nadam se da ste pronašli neke vama zanimljive informacije kako da nešto sredite ili unapredite upotrebu računara, Androida, mreža, da sam zainteresovao nekoga da malo više nauči o napisanimom… Sa obzirom kako sam počeo sa ovim blogovima zaista sam se prijatno iznenedio kada mi je stigao godišnji izveštaj od WordPress-a u kome je statistički sve lepo dato. Ovaj blog je imao posetu od 4.200 pregleda što je za mene jako iznenadjujuće sa obzirom da nije na engleskom jeziku i da su teme dosta specifične! Zato vam zahvaljujem na poverenju,posetama kao i svima koji su me kontaktirali.

Evo da podelim sa vama kako izgleda jedan deo izveštaja koji sam dobio 🙂

anual report

Želim Vam svima srećnu novu 2016-tu i vidimo se uskoro sa novim blogovima, novim savetima, novim temama…

Leave a Reply

